استاندار يزد "سعيد عبداللهي" را به عنوان مشاور استاندار در امور تحول و سلامت اداري منصوب كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " سيدمحمد ميرمحمدي" ضمن پذيرش استعفاي "عبداللهي " مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري يزد، وي را بعنوان مشاور استاندار در امور تحول و سلامت اداري منصوب نمود.
در حكم ابلاغي استاندار يزد آمده است :
جناب آقاي سعيد عبداللهي
باتوجه به مراتب تعهد، سوابق و تجربيات ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ بعنوان مشاور استاندار در امور تحول و سلامت اداري منصوب مي شويد.
اميد است با توكل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولي عصر(عج) در پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي و سياستها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد در انجام امور محوله برابر ضوابط و مقررات مربوطه نهايت سعي و تلاش خود را مبذول نماييد و موفق و مؤيد به تأييدات الهي باشيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا